ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ У США: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА КАМПАНІЇ 2014 РОКУ

Автор(и)

  • Наталія Іванівна Земзюліна Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького http://orcid.org/0000-0002-9028-2093

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-745x.6.2020.218784

Ключові слова:

США, вибори, теорія ретроспективного голосування, swing voter, електоральні позиції

Анотація

У запропонованій статті аналізуються мотиви поведінки виборців напередодні і безпосередньо під час виборів. Вказано, що розуміння закономірностей їх дій значною мірою пом’якшує несподіванку результатів виборів. Останнім часом політологи, соціологи, аналітики багато дізналися про те, як виборці насправді приймають рішення, що має остаточний вплив на їх рішення, наскільки їхні думки важливі для розуміння демократичної відповідальності і суспільного добробуту. Проте, ці дослідження спровокували більше відкритих питань, ніж відповідей. Восени 2014 року в США пройшли проміжні вибори до Конгресу. Науковці отримали черговий шанс випробувати свої версії на результатах американських виборів, відслідкувати закономірності електоральної поведінки, спрогнозувати результати. Особливо цікавою, з точки зору отриманих результатів, була поведінка виборця, відомого під назвою swing voter. У статті проведено аналіз соціального статусу виборців цієї групи, вказано можливі причини зміни їх електоральних позицій. В основу нашого дослідження покладено описовий метод і метод системного аналізу як ряду процедур збору, первинного аналізу, так і викладу даних, їх характеристик. Адміністративно ми зосередили свою увагу на Північно-Східних штатах, висновки дослідження потрібно відповідально використовувати до ситуації в інших регіонах країни. За базову методологію взято найбільш популярну в США теорію ретроспективного голосування. Її зміст полягає в тому, що політичні результати мають відповідати показникам компетентності та ефективності виборних посадових осіб.

Біографія автора

Наталія Іванівна Земзюліна, Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького

доктор історичних наук, професор

Посилання

About Jeanne. Jeanne Shaheen U.S. Senator for New Hapshire, [online]. Available at: http://www.shaheen.senate.gov/about/biography/.

Alesina, A., Londregan, J., Rosenthal, H. (1993). ‘A model of the political economy of the United States’. American Political Science Review , Vol. 87, issue 1, pp. 12–33 DOI:10.2307/2938953.

Aleskerov, F., Ordeshuk, P. (1995). Vyiboryi. Golosovanie [Elections. Vote]. Moscow: Nauka.

Alt, J., Bueno de Mesquita, E., Rose, S. (2011). ‘Disentangling accountability and competence in elections: evidence from US term’. The Journal of Politics, Vol. 73, no. 1, pp. 171–186.

Barro, R. J. (1973). ‘The control of politicians: an economic model’. Public choice, Vol. 14, no. 1, pp. 19–42.

Berry, C. R., Howell, W. G. (2007). ‘Accountability and local elections: Rethinking retrospective voting’.The Journal of Politics, Vol. 69, no. 3, pp. 844–858.

Beyond Red vs. Blue: the political typology. (2014). Pew Research Centre U.S. Politics and Policy, [online]. Available at: http://www.people-press.org/2014/06/26/the-political-typology-beyond-red-vs-blue/.

Business Conservatives. (2014). Pew Research Centre U.S. Politics and Policy, [online]. Available at: http://www.people-press.org/2014/06/26/typology-comparison/types/business-conservatives/.

Chen, J. (2013). ‘Voter partisanship and the effect of distributive spending onpolitical participation’. American Journal of Political Science, Vol. 57, no. 1, pp. 200–217.

Cox, G. W. (1999). ‘The empirical content of rational choice theory: A reply to Green and Shapiro’. Journal of Theoretical Politics, Vol. 11, no. 2, pp. 147–169.

Gomez, B. T., Wilson, J. M. (2001). ‘Political sophistication and economic voting in the American electorate: A theory of heterogeneous attribution’. American Journal of Political Science, Vol. 45, no. 4, pp. 899–914. DOI: 10.2307/2669331.

Healy, A., Lenz, G. S. (2014). 'Substituting the End for the Whole: Why Voters Respond Primarily to the Election-Year Economy’. American Journal of Political Science, Vol. 58, no. 1, pp. 31–47. DOI:10.1111/AJPS.12053.

MacRae, D. C. (1977). ‘Substituting the end for the whole: Why voters respond primarily to the election year economy’. American Journal of Political Science, Vol. 58, no. 1, pp. 31–47.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-11

Як цитувати

Земзюліна, Н. І. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ У США: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА КАМПАНІЇ 2014 РОКУ. Міжнародні відносини: теоретико-практичні аспекти, (6), 159–168. https://doi.org/10.31866/2616-745x.6.2020.218784

Номер

Розділ

РЕГІОНАЛЬНІ СТУДІЇ