ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-745x.4.2019.177654

Ключові слова:

політичні актори, суб’єкти міжнародних відносин, зовнішньополітична поведінка, зовнішня політика, світовий інформаційний простір, соціально-комунікаційні технології, зовнішній імідж

Анотація

Проаналізовано роль соціальних медіа (соціальних мереж) у міжнародних відносинах. Виокремлено міжнародні відносини як головного фігуранта світового інформаційного простору. Подано дефініції основних понять, які характеризують застосування Інтернет-технологій у зовнішньополітичній діяльності держави: зовнішньополітична діяльність держави, зовнішньополітична поведінка держави, комунікація в системі міжнародних відносин або зовнішньополітична комунікація держави. У дослідженні використано комплекс загальних і спеціальних методів: метод концептуального аналізу у визначенні базових характеристик соціально-політичної комунікації, компаративний аналіз, функціональний аналіз (функції зовнішньополітичної комунікації та діяльності). Соціальні медіа та Інтернет перетворюються у нову реальність, де головними акторами стають держави. Політичний імідж держави прямо пропорційний іміджеві у соціальних медіа. Популярність держави, дипломатичних установ залежить від відкритості суспільства та просування у соціальних мережах.

Біографія автора

Mariia Pavliuh, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат наук із соціальних комунікацій, асистент

Посилання

Halich, T. (2010). ‘Sotsialni Internet-merezhi ta virtualizatsiia suspilnoho zhyttia’ [Social Internet Networks and Virtualization of Public Life]. Sotsiolohiia maibutnoho [Sociology of the future], issue 1, pp. 145–152.

Hryhorova, Z. (2017). ‘Novi media, sotsialni media, sotsialni merezhi iierarkhiia informatsiinoho prostoru’ [New media, socia l media, social networks hierarchy of information space]. Tekhnolohiia i tekhnika drukarstva [Technology and technique of printing], issue 3 (57), pp. 93 100.

Lisovskyi, M. (2005). Fenomen Internetu yak zasib manipuliuvannia svidomistiu v suchasnomu u krainskomu suspilstvi [The phenomenon of the Internet as a means of manipulating consciousness in the Ukrainian modern society, [online]. Available at: http://novyn.kpi.ua/2005 3 1/04_Lisovskii.pdf [Accessed 10 January 2019].

Lobovikova, E., Melnikov, A. (2011). ‘Sotsialni merezhi yak fenomen informatsiinoho suspilstva’ [Social networks as a phenomenon of the information society]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia sotsiolohichna [Visnyk of Lviv National University, Series Sociology], no. 5, pp. 154–160.

Pinchenko, N. (2014). ‘Mizhnarodna INTERNET-komunikatsiia: politolohichnyi analiz’ [International Internet Communication: Political Analysis]. Aktualni problemy mizhnarodnykh vidnosyn [Actual Problems of International Relations]. issue 121, part 1, pp. 69–79.

Pinchenko, N. (2014a). Sotsialni media v strukturi zovnishnoi polityky providnykh mizhnarodnykh aktoriv [Social media in the structure of foreign policy of leading international actors]. Kyiv: Tsentr vilnoi presy.

Polovinchak, Y. (2015). Mobilizatsionnyi i manipulyativnyi potentsial diskursa sotsial'nykh media v perekhodnom obshchestve [Mobilization and manipulative potential of the discourse of social media in a transitional society], [online]. Available at: http://inso.ge/inso2015/wp-content/uploads/2015/07/4-iulia-polovinchak.pdf [Accessed 20 February 2019].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-08

Як цитувати

Pavliuh, M. (2019). ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ. Міжнародні відносини: теоретико-практичні аспекти, (4), 239–248. https://doi.org/10.31866/2616-745x.4.2019.177654

Номер

Розділ

СУСПІЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ