ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-745x.1.2018.142008Ключові слова:
інформаційне агентство, засоби масової інформації, мас-медіа, інформаційне забезпечення, медіазабезпечення, агентства «Великої трійки»Анотація
У статті розглядається діяльність інформаційних агентств у медіа забезпеченні міжнародної діяльності держави з огляду на те, що сучасні великі інформаційні агентства світу відіграють провідну, а в деяких аспектах і виняткову, роль у функціонуванні глобальних інформаційно-комунікаційних потоків. На прикладі вивчення функціонування Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ» досягнуто мету дослідження: довести системоутворюючу роль названого інформаційного агентства в об’єктивному та привабливому представленні України у світі, поширенні міжнародних новин, розбудові позитивного міжнародного іміджу України. Застосовано такі методи дослідження як аналіз, синтез, порівняння, аналогія, класифікація, спостереження, аналіз документів. Основні одержані висновки роботи полягають у визнанні, що функціонування інформаційних агентств є важливим, потужним, але недостатньо задіяним у сучасних умовах ресурсом для просування та захисту національних інтересів і демократичних змін у нашій країні, позиціювання України на світовій інформаційній карті як незалежної та проєвропейської держави.Посилання
Anies, I. (2013). Handbook on journalism. Translated fron french by A. Andrusiak. Kyiv: Kyiv Mohyla Academy Publishing house.
Bebyk, V.M. (2005). Information and Communication Management in a Global Society: Psychology, Technology, Public Relations Techniques: Monography. Kyiv: МАUP.
Detsyk, O.S. (2013). Information coverage of the authority’s activity as a subject of scientific research. Derzhavne upravlinnia: udoskonalennia ta rozvytok [Public Administration: Improvement and Development], no. 8 [online] Available at: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=609. [Accessed 15 January 2017]. Title from the screen.
Harmatii, O.V. (2015). Agency journalism. Lviv: Spolom
Zernetska, O.V. (1999). Global development of mass communication systems and international relations. Kyiv: Osvita.
Nesteriak, Yu.V. (2005). Information, technological and creative potential of agency journalism (domestic and world experience). D.Ed. Kyiv Taras ShevchenkoNational University. [online] Available at: http://disser.com.ua/content/242976.html/. [Accessed 15 January 2017]. Title from the screen.
Panteleimonov, O.Ye. (2002). The world’s news agencies activities in the context of the global communications space formation. D.Ed. Kyiv Taras ShevchenkoNational University. [online] Available at: http://www.nbuv.gov.ua/ard/2003/03poegkp.zip. [Accessed 19 January 2017]. Title from the screen.
On the international broadcasting system of Ukraine. Law of Ukrane (2015, December 8), № 856-VIII [online] Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/856-19. [Accessed 19 January 2017]. Title from the screen.
Ukrinform – Ukrainian national information agency: official site. [online] Available at: http://www.ukrinform.ua. [Accessed 22 January 2017]. Title from the screen.
Shnaider, V. (2014). A New Guide to Journalism and On-Line Journalism. V. Ivanova, ed. Translated from German by V. Klymchenko. Kyiv: Tsentr Vilnoi presy, Akademiia Ukrainskoi Presy.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ольга Василівна Гарматій
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.