ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ

Автор(и)

  • Ольга Василівна Гарматій Національний університет «Львівська політехніка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-745x.1.2018.142008

Ключові слова:

інформаційне агентство, засоби масової інформації, мас-медіа, інформаційне забезпечення, медіазабезпечення, агентства «Великої трійки»

Анотація

У статті розглядається діяльність інформаційних агентств у медіа забезпеченні міжнародної діяльності держави з огляду на те, що сучасні великі інформаційні агентства світу відіграють провідну, а в деяких аспектах і виняткову, роль у функціонуванні глобальних інформаційно-комунікаційних потоків. На прикладі вивчення функціонування Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ» досягнуто мету дослідження: довести системоутворюючу роль названого інформаційного агентства в об’єктивному та привабливому представленні України у світі, поширенні міжнародних новин, розбудові позитивного міжнародного іміджу України. Застосовано такі методи дослідження як аналіз, синтез, порівняння, аналогія, класифікація, спостереження, аналіз документів. Основні одержані висновки роботи полягають у визнанні, що функціонування інформаційних агентств є важливим, потужним, але недостатньо задіяним у сучасних умовах ресурсом для просування та захисту національних інтересів і демократичних змін у нашій країні, позиціювання України на світовій інформаційній карті як незалежної та проєвропейської держави.

Біографія автора

Ольга Василівна Гарматій, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат філологічних наук

Посилання

Anies, I. (2013). Handbook on journalism. Translated fron french by A. Andrusiak. Kyiv: Kyiv Mohyla Academy Publishing house.

Bebyk, V.M. (2005). Information and Communication Management in a Global Society: Psychology, Technology, Public Relations Techniques: Monography. Kyiv: МАUP.

Detsyk, O.S. (2013). Information coverage of the authority’s activity as a subject of scientific research. Derzhavne upravlinnia: udoskonalennia ta rozvytok [Public Administration: Improvement and Development], no. 8 [online] Available at: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=609. [Accessed 15 January 2017]. Title from the screen.

Harmatii, O.V. (2015). Agency journalism. Lviv: Spolom

Zernetska, O.V. (1999). Global development of mass communication systems and international relations. Kyiv: Osvita.

Nesteriak, Yu.V. (2005). Information, technological and creative potential of agency journalism (domestic and world experience). D.Ed. Kyiv Taras ShevchenkoNational University. [online] Available at: http://disser.com.ua/content/242976.html/. [Accessed 15 January 2017]. Title from the screen.

Panteleimonov, O.Ye. (2002). The world’s news agencies activities in the context of the global communications space formation. D.Ed. Kyiv Taras ShevchenkoNational University. [online] Available at: http://www.nbuv.gov.ua/ard/2003/03poegkp.zip. [Accessed 19 January 2017]. Title from the screen.

On the international broadcasting system of Ukraine. Law of Ukrane (2015, December 8), № 856-VIII [online] Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/856-19. [Accessed 19 January 2017]. Title from the screen.

Ukrinform – Ukrainian national information agency: official site. [online] Available at: http://www.ukrinform.ua. [Accessed 22 January 2017]. Title from the screen.

Shnaider, V. (2014). A New Guide to Journalism and On-Line Journalism. V. Ivanova, ed. Translated from German by V. Klymchenko. Kyiv: Tsentr Vilnoi presy, Akademiia Ukrainskoi Presy.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-02

Як цитувати

Гарматій, О. В. (2018). ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ. Міжнародні відносини: теоретико-практичні аспекти, (1), 244–254. https://doi.org/10.31866/2616-745x.1.2018.142008

Номер

Розділ

СУСПІЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ