КОНЦЕПЦІЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ОСВІТИ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-745x.1.2018.133410Ключові слова:
асоційовані школи, Європейський освітній простір, інноваційні освітні стратегії, концепція глобальної освіти, міжнародні освітні послуги, транснаціональне навчання, ЮНЕСКОАнотація
У статті в історичній ретроспективі досліджено теоретичні й прикладні аспекти концепції глобальної освіти. На основі аналітичного й емпіричного матеріалу обґрунтовано необхідність в умовах глобальної економіки та міжнародної комунікації транснаціонального навчання і перетворення провідних університетів світу на міжнародні науково-освітні комплекси. Здійснено ідентифікацію нових освітніх стратегій ООН, ЮНЕСКО, а також інноваційних форм і методів інтеграції країн ЄС у міжнародний освітній простір, зокрема акредитованих і валідованих програм, франчайзингових програм, програм подвійних і спільних дипломів із застосуванням електронного навчання та дистанційних технологій. Застосування методів структурно-системного аналізу дало можливість визначити основні канали міжнародного обміну освітніми послугами, серед яких важливо виділити транскордонне постачання, споживання за кордоном, комерційну присутність і надання послуги фізичною особою. Проаналізовано основні механізми, ефективність та якість надання міжнародних освітніх послуг.Посилання
Dovhanyk, N. M. (2007). European practice of self-government optimization. Vcheni zapysky [Scientists note], issue 9, pp. 209–214.
Chaliuk, Yu. O. (2016). International coordination of social sphere development: monography. Kyiv: Comprint.
Chaliuk, Yu. O. (2014). Features of social policy in the EU. Naukovyi visnyk Khersonskogo derzhavnogo universytetu. Seriya «Ekonomichni nauky» [Scientific Bulletin of Kherson State University. Series "Economic Sciences"], issue 5, part 1, pp. 115–118.
The EU. (2013). European social statistics – 2013 edition. Luxemburg: Publications office of the EU.
Dovhanyk, N. M., Chaliuk, Y. O. (2017). International non-governmental organizations and social responsibility. The scientific heritage, Vol. 8 (8), Part 2, рр. 39–41.
The UNESCO. (2014). Medium – Term Strategy 37 C/4 2014–2021. Paris: Published by the UNESCO.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Надія Михайлівна Довганик, Юлія Олексіївна Чалюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.