КОНЦЕПЦІЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ОСВІТИ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ

Автор(и)

  • Надія Михайлівна Довганик Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, Україна
  • Юлія Олексіївна Чалюк Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-745x.1.2018.133410

Ключові слова:

асоційовані школи, Європейський освітній простір, інноваційні освітні стратегії, концепція глобальної освіти, міжнародні освітні послуги, транснаціональне навчання, ЮНЕСКО

Анотація

У статті в історичній ретроспективі досліджено теоретичні й прикладні аспекти концепції глобальної освіти. На основі аналітичного й емпіричного матеріалу обґрунтовано необхідність в умовах глобальної економіки та міжнародної комунікації транснаціонального навчання і перетворення провідних університетів світу на міжнародні науково-освітні комплекси. Здійснено ідентифікацію нових освітніх стратегій ООН, ЮНЕСКО, а також інноваційних форм і методів інтеграції країн ЄС у міжнародний освітній простір, зокрема акредитованих і валідованих програм, франчайзингових програм, програм подвійних і спільних дипломів із застосуванням електронного навчання та дистанційних технологій. Застосування методів структурно-системного аналізу дало можливість визначити основні канали міжнародного обміну освітніми послугами, серед яких важливо виділити транскордонне постачання, споживання за кордоном, комерційну присутність і надання послуги фізичною особою. Проаналізовано основні механізми, ефективність та якість надання міжнародних освітніх послуг.

Біографії авторів

Надія Михайлівна Довганик, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

кандидат історичних наук, доцент

Юлія Олексіївна Чалюк, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

Dovhanyk, N. M. (2007). European practice of self-government optimization. Vcheni zapysky [Scientists note], issue 9, pp. 209–214.

Chaliuk, Yu. O. (2016). International coordination of social sphere development: monography. Kyiv: Comprint.

Chaliuk, Yu. O. (2014). Features of social policy in the EU. Naukovyi visnyk Khersonskogo derzhavnogo universytetu. Seriya «Ekonomichni nauky» [Scientific Bulletin of Kherson State University. Series "Economic Sciences"], issue 5, part 1, pp. 115–118.

The EU. (2013). European social statistics – 2013 edition. Luxemburg: Publications office of the EU.

Dovhanyk, N. M., Chaliuk, Y. O. (2017). International non-governmental organizations and social responsibility. The scientific heritage, Vol. 8 (8), Part 2, рр. 39–41.

The UNESCO. (2014). Medium – Term Strategy 37 C/4 2014–2021. Paris: Published by the UNESCO.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-02

Як цитувати

Довганик, Н. М., & Чалюк, Ю. О. (2018). КОНЦЕПЦІЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ОСВІТИ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ. Міжнародні відносини: теоретико-практичні аспекти, (1), 22–29. https://doi.org/10.31866/2616-745x.1.2018.133410

Номер

Розділ

МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ