Вплив соціальних комунікацій на ефективність адміністративного менеджменту та економічні процеси
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-745X.12.2023.292394Ключові слова:
міжнародна комунікація, комунікаційні процеси, підприємство, управління, адміністративний менеджмент, управлінські рішення, економічні процеси, міжнародні відносиниАнотація
В дослідженні розглянуто вплив соціальних комунікацій на ефективність адміністративного менеджменту в загальній системі управління підприємством, проаналізовані сучасні підходи до соціальних комунікацій у контексті адміністративного управління. Сформовано визначення поняття «соціальна комунікація» як складової частини сучасного світу, що представляє собою цілеспрямоване спілкування між двома сторонами, має стратегічне значення та спрямоване на досягнення бізнес-цілей. Доведено, що соціальна комунікація присутня майже в усіх аспектах людського існування, відіграє ключову роль у життєдіяльності сучасного суспільства як окремої особи, так і підприємства в цілому. Слід зазначити, що налагоджені комунікації сприяють забезпеченню ефективної діяльності підприємства. Розглянуто види комунікацій, їх вплив та значення в системі адміністративного менеджменту в умовах воєнного стану. Метою статті є дослідження впливу соціальних комунікацій на ефективність адміністративного менеджменту в загальній системі управління підприємством, аналіз сучасних підходів до соціальних комунікацій у контексті адміністративного управління. Комунікація з боку підприємства має стратегічне значення та спрямована на досягнення бізнес-цілей. Особливо це питання актуальне у кризові періоди. Однією з них стала повномасштабна війна в Україні. Крім того, ділові комунікації мають значний вплив на репутацію. Для багатьох керівників та власників бізнесу початок війни у країні був часом виклику. Хтось першим долучився до допомоги бригаді в евакуації в безпечні місця, хтось допоміг родині. Досвід показує, що комунікаційні ініціативи корисні навіть під час війни. Цього не варто боятися, адже таким чином є можливість підняти моральний дух українців та показати приклад іншим підприємствам і людям, як продовжувати соціальне спілкування у важкий для Батьківщини час.
Посилання
Avramenko, O.O., Yakovenko, L.V. and Shyika, V.Ia., 2015. Dilove spilkuvannia [Business communication]. Ivano-Frankivsk: Lileia N.V.
Bebyk, V.M., 2011. Hlobalne informatsiine suspilstvo: poniattia, struktura, komunikatsii [Global information society: concepts, structure, communications]. Informatsiia i pravo, [e-journal] 1(1), pp.41-49. https://doi.org/10.37750/2616-6798.2011.1(1).271458
Bohomaz, K.Iu., 2019. Sotsialni komunikatsii v upravlinni [Social communications in management]. Kamianske: Dniprovsky State Technical University.
Bondar, Yu.A. and Lehinkova, N.I., 2021. Osoblyvosti komunikatsiinoho protsesu v upravlinnia pidpryiemstvom [Peculiarities of the communication process in the management of the enterprise]. Scientific Bulletin of the Flight Academy. The series Economics, Management and Law, [online] 3;4, pp.15-22. Available at: <https://fmnzb.sfa.org.ua/potochnyj-vypusk/> [Accessed 16 August 2023].
Bondar, Yu.A., 2020. Upravlinnia komunikatsiinymy protsesamy v aviatsiinii haluzi [Peculiarities of the communication process in enterprise management]. In: Upravlinnia vysokoshvydkisnymy rushiinymy obiektamy i profesiina pidhotovka operatoriv skladnykh system [Management of high-speed propulsion objects and professional training of operators of complex systems], X International Scientific and Practical Conference, [online] 18 November 2020 r. Kropyvnytskyi: Flight Academy of the National Aviation University, pp.210-211. Available at: <https://dspace.sfa.org.ua/bitstream/123456789/1750/1/Bondar_Upravlinnia.pdf> [Accessed 16 August 2023].
Hvozdik, O., Chornohub, N., Hvozdovych, Yu., Kebalo, V. and Petrenko-Lysak, A., 2022. Doslidzhennia "Vplyv voiennoho stanu na hromadsku uchast v Ukraini" [Research "The influence of martial law on public participation in Ukraine"]. Council of Europe. [online] Available at: <https://rm.coe.int/research-influence-of-martial-law-on-the-civil-participation-in-ukrain/1680a79d85> [Accessed 16 August 2023].
Kholod, O.M., 2018. Sotsialni komunikatsii: tendentsii rozvytku [Social communications: development trends]. 2nd ed. Kyiv: Bilyi Tyhr.
Kislov, D.V., 2013. Terminolohiia komunikatsii: teoretychnyi dyskurs ta yoho praktychne vykorystannia [Communication terminology: theoretical discourse and its practical use]. Derzhavne upravlinnia: udoskonalennia ta rozvytok, [online] 3. Available at: <http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=551> [Accessed 16 August 2023].
Pysmenna, M.S. and Zhosan, H.V., 2023. Sensytyvni komunikatsii yak instrument marketynhu pid chas voiennoho stanu [Sensitive communications as a marketing tool during martial law]. In: Brend-menedzhment: marketynhovi tekhnolohii [Brand management: marketing technologies], V International Scientific and Practical Conference, Kyiv, Ukraine, March 14, 2023. Kyiv: State University of Trade and Economics, pp.108-112.
Rizun, V., 2010. Do pytannia pro sotsialno-komunikatsiinyi pidkhid u nautsi [To the question of the socio-communicative approach in science]. Komunikatsiia, 2 (1), pp.27-37.
Shavkun, I.H., 2009. Dilova komunikatsiia: sutnist ta typolohizatsiia [Business communication: essence and typology]. Humanities bulletin of Zaporizhzhe state engineering academy, 38, pp.67-74.
Soshynska, V., 2006. Osnovni kanaly profesiinoi komunikatsii v dokumentno-informatsiinii sferi [The main channels of professional communication in the document and information field]. Bulletin of the Book Chamber, 9, pp.30-32.
Zakon i biznes [Law and Business], 2022. 5 porad shchodo vnutrishnoi komunikatsii pid chas viiny [5 Tips for Internal Communication in Wartime], [online] 15 March. Available at: <https://zib.com.ua/ua/print/150879.html> [Accessed 16 August 2023].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.